Banan och toblerone muffins

I helgen hade Sara och jag klädparty, homeparty med kläder (i stället för Tupperware-burkar osv..).
Som värdinna ska man ju alltid bjuda på något och då var jag sugen på att testa att göra banancup cakes med tobleroneparfait (en fuskvariant som inte blir som glass).
Resultatet blev mycket uppskattat av gästerna, och det var inte många muffins kvar efter att alla gott. Roligt med så bra respons! :-D


Belv lite misslyckad topping, då den inte blev tillräckligt hårt vispad.. Nackdelen med att vara lat och försöka spara på disk, men nu vet jag det till nästa gång! Dekorerat uppepå med vita, silvriga och rosa minisockerkulor :-)


Kommentarer
Postat av: Lill

Hihi...ja dom var riktigt goda!! Fick lätt ner 2 st

(hmm) kan ha varit så att Knut`s också fick plats...nääee då jag snodde den inte från honom men han ville inte ha sin :)

2012-06-14 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0