Knuts nya kompis

Har ju inte berättat på riktigt, om vår nya familjemedlem! Chilli heter han (så nu är det jag och tre pojkar, känner mig något i underläge) och är en chinchilla. Söt som bara den, och nyfiken på Knut som i sin tur är så nyfiken så jag vet inte vad.
Har velat ha en chinchilla sedan jag var åtta, och mina föräldrar sa "Jamen visst får du skaffa en sådan, men du får spara till den själv." givetvis visste de att jag aldrig skulle lyckas, men så för någon månad sedan frågade min vän Robin om jag ville ta över hans, då han tyckte att han jobbade så mycket så stackars lille Chilli blev försummad, och jag var inte sen att tacka jag, så nu är min dröm uppfylld. Dock visste jag inte att de bajsade så förbaskat, så det är pluttar överallt..


Här försökte Knut mata både sig själv och Chilli med ett höstrå, dock visste han inte hur han skulle göra för att få den på plats...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godkväll, haft en fin dag? :)

2010-09-01 @ 22:06:08
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0