Badterapi

Förstår inte riktigt vad som hänt. Knut älskar att bada, men så helt plötsligt blev han livrädd för att bada/duscha. Han gallskriker sig genom hela proceduren och klänger sig fast mot kanten och försöker ta tag i mig. Förstår inte vad som hänt, hur det kunde bli så här?
I dag hade vi därför badterapi. Jag satte mig helt sonika i badet tillsammans med honom och så när han lugnat sig lite i min famn, hällde Andreas vatten över ryggen och armarna på honom, han slappnade av mer och mer och slutligen satte han sig själv i vattnet. Men så snart jag rörde på mig var han uppe på benen med armarna om min hals igen. Så helt botad är han inte, vi får helt enkelt ta det lite i taget, bada lite med honom och se till att han får sätta sig när han känner sig redo.
Lite jobbigt det här, vill inte se min lilla kille så himla rädd! Men hoppas att det är övergående, inom en snar framtid, så han kan få njuta av sitt bad igen! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0