Heldag med pyssel

I tisdags gick Knut och jag till Alexandra för att pyssla med henne, Linda och Emilia. Väl där upptäckte jag att jag glömt mina foton, så det var bara att knalla tillbaka för att hämta dem. Tillbaka igen bjöds det på jättegod baconsallad och sedan PYSSEL! Vi var kvar ända till halv åtta på kvällen, då var Knut så trött och grinig så jag fick ändå ingeting gjort. Men oj så roligt vi hade! Knut fick en ny kompis också, Emilia, hon tog honom under sina vingars beskydd och lekte ända tills han somnade med honom. Tror han tyckte det var riktigt roligt, han med. :-)


Alexandra och Emilia sitter och pysslar


Linda i djup koncentration


Knut med sin nya vän Emilia


Alexandra har gjort jättesöta, små djur i amigurumi, inspirerande


Knut tyckte att katterna var riktigt skojiga att leka med





Dessa fyra ark lyckades jag pula ihop under dagen, så fick i alla fall lite gjort :-)

Kommentarer
Postat av: mio

åååh va fint! duktiga du =)

2010-08-22 @ 22:30:19
Postat av: petra larsson

Vad fina saker du gjort tiil Knut.Du får virka nån figur till Nova när du har lust oxå. kram Petra

2010-09-02 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0