Senaste tidens pyssel

Andy fick ju givetvis ett hemmagjort kort i födelsedagspresent (mja, han fick ju riktiga presenter också, både från mig och Knut, men inte som vi gjort själva).
Sedan har jag minsann sysselsatt mig med lite annat pyssel också, så som en tack-gris till Lill, Andreas mamma, eftersom hon ställt upp som barnvakt titt som tätt, bland annat så jag kunde åka på invigningen av Stockholmskontoret med jobbet och så vidare. Det tyckte jag hon skulle få något för, som tack, och det blev således en liten virkad gris.
Och så har jag ju gjort en till filt till Knut, en grön denna gång, mycket större än den förra (blir väl så satans kallt i vinter):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0