BVC

10 månaderskontroll i dag. Gick mycket bra. Han är nu 73,5 cm lång och väger hela 9,6 kilo. En liten lättviktare men enligt den egna kurvan i alla fall :-)
Så följdes besöket på BVC med ett besök på Timjan. Grupp i dag, och Knut lekte som bara den med de andra bebisarna och själv med möblerna. De kallade honom för en liten upptäckare i dag.. Hehe..
Jul är planerad och bestämd, kommer bli en jättemysig sådan tillsammans med min mamma och pappa (förhoppningsvis syster+Linus också) och Andys mamma, pappa och bröder -myyys-
Tror Knut kommer tycka det är jätteskoj även om han är så liten, alla hans favoriter är ju på samma plats samtidigt! :-D

Annat i livet som hänt? Har fått kontakt med min bästis från mellanstadiet, vilket är jätteroligt! Att hon dessutom är hur underbar som helst skadar ju inte ;-P

Andreas och jag skall ÄNTLIGEN flytta ihop, till gemensam bostad, något jag verkligen längtar till. I februari är det inflyttningsdags. Kanske något tidigare.

Så just nu flyter livet på topp, kan inte önska mig något mer än vad jag redan har, så jag är nöjd :-)

Kommentarer
Postat av: mio

o jag ska hjälpa till o flytta! =))))

2010-12-08 @ 14:06:01
URL: http://miomarias.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Glöm inte att lägga upp bilder från kalaset! :-D

Kramkram

2011-01-09 @ 23:24:37
URL: http://lindaskorthus.blogspot.com
Postat av: Linda Runn

Så kul att höra att tårtan blev uppskattad!



Mvh Linda Runn

2011-01-10 @ 21:36:01
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0