Pysseldag

I dag har det pysslats här hemma. Linda och Alexandra kom förbi med pysselhumöret på topp! Tråkigt bara att stackars lilla Knut har tandsprickning och var grinig och gnällig, så till en början blev det inte mycket pysslande för min del. Dock somnade han vart efter och när Andy väl kommit hem kunde jag sätta igång ordentligt. Fick faktiskt ihop tre hela ark till mitt Knut-album. Har inga bilder än, men det kommer.. Har ju inga läsare än heller, så har väl inte någon brådska.. Hehe..


Följande ark gjorde jag med lite tips från Linda och Alexandra:




Här är alla generationer samlade, min mormor/morfar och farmor/farfar, samt Knuts mormor/morfar och farmor/farfar och mamma och pappa. Tårtorna är fotografier jag klippt ur, på Knuts doptårtor och så lite blommor som dekoration.














Här är en enkel bild med ett mindre ark papper i annan färg som enda större dekoration, samt några rub on-bokstäver och lite blommor. Bilderna är utskurna från bakrunden på korten.







En bit av Knuts dopband som jag broderat på fick utgöra enda dekoration, här är det själva korten som är dekorativa :-)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0