En sjuhelsikes uppdatering

Ja jag vet, jag har inte uppdaterat på jättelänge och nu kommer allt på en gång. Dock har jag, tro det eller ej, inte tagit med allt som jag kanske skulle ha önskat och allt som skulle varit med om jag skrivit någorlunda kontinuerligt. Det är mycket nu och dessutom är jag lat. Man måste ha tålamod med min något föråldrade dator, och det har inte jag.
Men så vet jag att ni är några som ville läsa om Knuts födelsedag och lite sådär, så därför gör jag denna uppdatering. Jag lovar inte att jag kommer bli bättre på att uppdatera, men jag kan alltid lova att försöka.
Om någon undrar varför jag inte vridit på endel bilder, så har jag faktiskt gjort det men det funkade inte.. Av någon outgrundlig anledning.
I helgen flyttar Andreas och jag äntligen ihop, men under veckan ligger en massa arbete framför oss för att få lägenheten som vi vill ha den. Lite målning och uppfräshning :-) Men det är roligt, då känner man att man gör något för den gemensamma trivseln :-D
Och så har vi ju så underbara familjer som hjälper oss på vägen också, så det skall nog bli bra det här.
Det var allt för mig för ikväll, så får ni ha det så bra tills vi hörs igen (med recept bla nästa vecka.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får komma och hälsa på dem när helst du önskar ;)



Och fia tänkte på en sak, om vi tittar på djur/människor du uppfostrat så har vi Elin-Matilda, Li, Cleo och nu senast Knut. Elin var väl utan tvekan världens knasigaste katt och varför behöver jag inte säga men det vet vi båda. Li är inte lite knasig hon heller och detsamma gäller Cleo, fast på ett helt annat sätt. Och så har vi Knut som är så knasig så hjärtat brister! Vad säger det om dig egentligen? xD Då måste du vara den knasigaste av dem alla eller hur? <3



kram på sig!

2011-02-20 @ 22:55:11
URL: http://grinbellan.blogg.se/
Postat av: mio

när ska du blogga då? :)

2011-04-26 @ 23:23:38
URL: http://miomarias.blogg.se/
Postat av: Fiia

Haha, ja du Mio, jag har nog faktiskt tappat lite av intresset för att blogga, eller så är det bara det att jag inte kan lägga in bilderna och jag vill ha med bilder :-)



Anna: Inte skulle väl jag vara knasig? Förstår jag nog inte vad du menar :-P

2011-05-06 @ 14:30:43
URL: http://mammafiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0