Den senaste tiden har jag..

..VIRKAT! En fin filt till Knut. Tog rätt lång tid för jag gjorde en filt först (långt ifrån klart) som det sedan visade sig att jag gjort HELT felt, så var bara göra om och göra rätt. Onödigt men gör man aldrig fel lär man sig väl inte heller. Och Knut verkade tycka om sin nya filt i alla fall :-)
Så nu kan jag bli en flitig internet-användare igen, nu när jag inte har ett projekt att pyssla med (dock skall jag göra en till filt, men i andra färger, fast det får dröja en sväng).




Glad fis med ny filt


I vagnen med nya filten på plats och höst-outfiten på :-)

Kommentarer
Postat av: Lill Larsson

Men vilken fiiiin filt!!!! Vilket litet troll farmor har...han är ju bara så fin och mysig....Pussss på`n :))

2010-09-01 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0