Välkommen till min nya blogg!

Jag har bestämt mig för att byta blogg och börja om på ny kula. Känner att den andra har gått mig lite ur händerna och jag har inte längre någon lust att skriva i den eftersom det bara känns fel. Så nu har jag skaffat en blogg där det bara är de centrala bitarna i mitt liv som skall få en plats. Det vill säga; Knut, pyssel och mat. Det räcker gott och väl! :-D

Hoppas ni kommer att tycka om denna blogg, så lovar jag att försöka skriva om roliga saker som händer här i huset ;-)


Kommentarer
Postat av: Lill Larsson

Åhhh så fina dom är!!!

2010-08-22 @ 22:15:57
URL: http://mammafiia
Postat av: Fiia

Ja, det här är ett av mina absoluta favorit kort på de där små busarna! Det ser så fint och mysigt ut! Tror de sov en halvtimme sedan jag kom in i rummet, ville inte väcka dem för det såg så mysigt ut!! :-D

2010-08-25 @ 22:45:09
URL: http://mammafiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0