Fot- och handavtryck

Knut och jag var på Timjan i dag, vilket är småbarnsgruppen jag går på. Dagens tema var gipsgjutningar för de små tassarna, vilket jag längtat ihjäl mig efter att få göra på Knut! (vet ju inte hur man gör.) Men i dag blev det gjort, dock inte fått dem än, eftersom trolldegen måste stelna innan man häller på gipset och vi hade inte så mycket tid för att vänta flera timmar på att allt skulle torka, så vi får dem nästa vecka. Men jag kan vänta. Har ju trots allt väntat i sju månader på att få göra avtryck på Knutens inte så små tassar ;-)
Medan mamma fixade trolldeg fick Knut leka med de andra bebisarna, något han verkade njuta av i fulla drag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0